Tvorba loga

Tvorba loga je obtížný obor a pro zákazníka není snadné orientovat se v nabídkách grafických studií. A podle čeho vlastně poznat, které studio vám dokáže navrhnout logo dle vašich představ? Na našem trhu je mnoho firem, které tvorbu loga nabízí. Sledujte reference těchto firem a poměr cena / výkon. Ptejte se kolik grafiků se bude věnovat vaší zakázce, kolik dostanete návrhů. Přejeme vám šťastnou ruku při volbě grafického studia, které vytvoří váš hlavní firemní atribut – vaše logo. Budeme velmi potěšeni, pokud vaši důvěru získáme právě my.

 

Proč je firemní logo důležité?

Logo je pro každou firmu klíčový atribut. Čím větší má firma ambice uspět na trhu, odlišit se od šedi konkurence, tím vážněji by měla uvažovat o vytvoření profesionálního firemního loga. Logo firmy je často to první, co zákazník vidí, a na základě čeho si udělá svůj první dojem o dané firmě. Netřeba dodávat, že první dojem lze učinit jen jednou. Logo by mělo zákazníka zaujmout a vzbudit v něm důvěru, serioznost, jistotu solidního zázemí. Logo by mělo být originální, zapamatovatelné, pokud možno jednoduché a nezaměnitelné s logem jiných firem, zejména pak těch konkurenčních. Často narážíme na firemní weby, které logo vůbec nemají. Majitel tam prostě název projektu napíše jako obyčejný text. Nebo mají stránky logo velmi amatérsky zpracované, že je na první pohled poznat, že si majitel, s největší pravděpodobností, nakreslil logo sám, navíc v rastrovém formátu. Je dobré si uvědomit, že logo v rastrovém formátu je nepoužitelné v případě, kdy ho budete potřebovat použít pro velkoformátový tisk. Každému vřele doporučujeme, aby se pokusil vžít do role zákazníka. Jak na vás působí vaše stránky bez profesionálního loga? Nedokážete být objektivní? Zeptejte se přátel. Na většinu lidí totiž takové weby působí velmi amatérsky, nedůvěryhodně a přímo odrazují od nákupu či vůbec dalšího setrvání na daných stránkách.

 

Nahoru na stránce Top Logo